Przejdź do głównej zawartości

Moje śliczne - Karin Slaughter

Karin Slaughter amerykańska pisarka pisząca thrillery i kryminały zaskoczyła mnie swoją kolejną książką wydaną w Polsce. Moje śliczne jest historią zbrodni okrutnej, bestialskiej i tak wyrafinowanej, że aż brakuje mi słów, żeby powiedzieć coś więcej.

Moje śliczne to historia rodziny, w której dochodzi do rodzinnej tragedii. W niewyjaśnionych okolicznościach znika bez śladu najstarsza z trzech sióstr. Julii szukają wszyscy. W poszukiwaniach pomagają sąsiedzi, znajomi, rodzina. Bezskutecznie. Julia dosłownie zapada się pod ziemię.


W przygniecionej dramatem rodzinie dochodzi do kolejnych tragicznych wydarzeń. Młodsze siostry raz po raz pakują się w kłopoty, a ich ojciec z rozpaczy odbiera sobie życie. Zniknięcie najstarszej z dziewcząt kładzie się cieniem na życiu rodziny w kolejnych latach.

Pozostałe przy życiu siostry poznajemy w momencie, kiedy razem próbują rozwikłać tajemnice z życia męża jednej z nich. Wychodzą na jaw długo skrywane sekrety i zaskakujące fakty z życia rodziny i osób z nią powiązanych. W niezrozumiały i tajemniczy sposób łączą się one z tajemniczym zniknięciem Julii dwadzieścia lat wcześniej.

Karin Slaughter napisała historię trzymającą w napięciu tak mocnym, że czytelnik próbuje, choć na chwilę oderwać się od lektury, by dać odpoczynek swoim myślom i mięśniom, ale nie jest w stanie tego zrobić, ponieważ ta historia przyciąga jak magnes.

Moje śliczne to przemyślanie skonstruowana fabuła, w której wszystkie elementy układanki są ze sobą idealnie połączone. To emocjonalna lektura, której szczegóły działają bardzo mocno na naszą wyobraźnię.

W thrillerze Karin Slaughter jest wszystko, co powinno znaleźć się w dobrze skomponowanym dreszczowcu z wysokiej, czytelniczej półki.



Bardzo dziękuję Regałowi Nowości i Wydawnictwu HarperCollins Polska za egzeplarz recenzencki książki.





Karin Slaughter - amerykańska pisarka, autorka kryminałów i thrillerów. Zadebiutowała powieścią Blindsighted.

Komentarze

  1. Skoro posiada wszystkie niezbędne elementy w tym gatunku, chętnie przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek - Asia Olejarczyk

źródło:Wydawnictwo Dreams O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek to bardzo interesująca propozycja dla rodziców kilkulatków.  Autorka książki - Asia Olejarczyk - w przystępny i bardzo przyjazny sposób porusza tematy związane z miłością, okazywaniem uczuć, seksualnością człowieka oraz różnicami pomiędzy kobietami i mężczyznami.

Ekspozycja - Remigiusz Mróz

Ekspozycja jest najnowszą powieścią sensacyjną, która wyszła spod pióra obiecującego, młodego pisarza o nazwisku Mróz. Jest też pierwszą częścią przygód piekielnie inteligentnego acz obcesowego komisarza Wiktora Forsta, który za dużo pije, za mało śpi, ale dużo główkuje. Bohater odrobinę irytujący, ale o wiele bardziej imponujący swoją wiedzą, oczytaniem i umiejętnością wyciągania wniosków.

Jeszcze się kiedyś spotkamy - Magdalena Witkiewicz

  O Magdalenie Witkiewicz usłyszałam już na samym początku prowadzenia bloga. Moja droga do zapoznania się z twórczością Magdaleny Witkiewicz była długa i dosyć kręta. Pólka z napisem „Literatura obyczajowa” zwykle jest przeze mnie omijana. Po roku pandemii poczułam, że pora zbliżyć się do tej półeczki. Potrzebowałam książki, która pomoże mi się odprężyć po bardzo trudnym i stresującym roku w moim życiu zawodowym.