Przejdź do głównej zawartości

Pod Wędrownym Aniołem - Joanna Maria Chmielewska

Najnowsza książka Joanny M. Chmielewskiej - Pod Wędrownym Aniołem- jest zapisem wspomnień o okresie, w którym autorka dokonała znaczących zmian w życiu swoim i swojej rodziny.


Pod Wędrownym Aniołem to pełna nostalgii opowieść o tym, jak rodzą się marzenia. Wyobrażenie i pragnienie zmiany, które powoli kiełkuje, nabiera kształtu, by w końcu z całą mocą zakwitnąć. Stać się realnym projektem, tworzonym od początku do końca z niebywałą pasją i zaangażowaniem.


Joanna Maria Chmielewska wraz z mężem, konsekwentnie i z uporem, realizowała pomysł przeprowadzki do Szklarskiej Poręby. Droga do nowego życia była kręta i wyboista. Jednocześnie, był to okres obfitujący w wiele ciekawych spotkań i zdarzeń w życiu rodziny Chmielewskich.

Historia autorki i jej bliskich to przykład tego, jak walczyć o swoje marzenia. To również opowieść o odwadze, pokonywaniu trudności i spoglądaniu w przyszłość z wielkim optymizmem. Zachłanność na życie i energia bijąca od bohaterów książki jest wręcz zaraźliwa.

Ponadto, autorka udowodniła, że Szklarska Poręba to nie tylko turystyka. To również interesujące życie codzienne, sztuka i piękne obcowanie z historią. Szklarska Poręba w książce Chmielewskiej staje się dla czytelnika najbardziej inspirującym i przepełnionym energią miejscem na ziemi.



Bardzo dziękuję Wydawnictwu MG za egzemplarz recenzencki książki.







Joanna Maria Chmielewska – autorka książek: Poduszka w różowe słonie, Pod Wędrownym Aniołem, Niebieska niedźwiedzica (współautorka), Neska i srebrny talizman, Muszla, Mąż zastępczy, Karminowy szal, Historia srebrnego talizmanu, Dziewczyńskie bajki na dobranoc (współautorka).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek - Asia Olejarczyk

źródło:Wydawnictwo Dreams O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek to bardzo interesująca propozycja dla rodziców kilkulatków.  Autorka książki - Asia Olejarczyk - w przystępny i bardzo przyjazny sposób porusza tematy związane z miłością, okazywaniem uczuć, seksualnością człowieka oraz różnicami pomiędzy kobietami i mężczyznami.

Ekspozycja - Remigiusz Mróz

Ekspozycja jest najnowszą powieścią sensacyjną, która wyszła spod pióra obiecującego, młodego pisarza o nazwisku Mróz. Jest też pierwszą częścią przygód piekielnie inteligentnego acz obcesowego komisarza Wiktora Forsta, który za dużo pije, za mało śpi, ale dużo główkuje. Bohater odrobinę irytujący, ale o wiele bardziej imponujący swoją wiedzą, oczytaniem i umiejętnością wyciągania wniosków.

Jeszcze się kiedyś spotkamy - Magdalena Witkiewicz

  O Magdalenie Witkiewicz usłyszałam już na samym początku prowadzenia bloga. Moja droga do zapoznania się z twórczością Magdaleny Witkiewicz była długa i dosyć kręta. Pólka z napisem „Literatura obyczajowa” zwykle jest przeze mnie omijana. Po roku pandemii poczułam, że pora zbliżyć się do tej półeczki. Potrzebowałam książki, która pomoże mi się odprężyć po bardzo trudnym i stresującym roku w moim życiu zawodowym.