Przejdź do głównej zawartości

Lodovo czyli domowe, zdrowe lody, zimne desery i smoothie - Jolanta Naklicka-Kleser

źródło: Wydawnictwo Zwierciadło
Lodovo, czyli domowe, zdrowe lody, zimne desery i smoothie to kolejna ciekawa pozycja dotycząca kulinariów jaka wpadła mi w ręce. Idealna na lato i okres wakacyjny, kiedy nasze dzieci jedzą głównie w domu.

To zbiór przepisów na smaczne lody i inne zimne desery, jakie możemy wyczarować we własnej kuchni, bez większego wysiłku.

Autorka książki była uczestniczką kulinarnego programu Masterchef. Dla swojej pasji porzuciła stabilną pracę i całkowicie zmieniła swoje życie. Udało jej się. Dziś realizuje się w swojej pasji, między innymi poprzez tę książkę (więcej o autorce tutaj).

Książka zawiera przepisy o różnym stopniu trudności i szerokiej gamie smaków. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Zarówno osoba kochająca eksperymenty kulinarne, jak i ta bardziej tradycyjna w swoich poczynaniach kulinarnych.

Bardzo podoba mi się spis wskazówek, jakie autorka zamieściła w książce. Są one bardzo pomocne dla osób poczatkujących w sferze, ogólnie mówiąc, fit. Podpowiedzi dotyczące zamienników niektórych produktów spożywczych pomogą osobie początkującej wydostać się z chaosu i pokażą, jak nabrać pewności siebie w przy przygotowywaniu tego typu deserów.

Dla mnie ta książka to fantastyczne „dwa w jednym”. Po pierwsze, podpowiedź na lato i pomoc w znalezieniu odpowiedzi na pytanie: Co podać dziecku na podwieczorek?  A po drugie pokazanie, że można gotować inaczej, lepiej bez wielkiego wysiłku.

Jest tylko jeden problem. Aby naprawdę dobrze przygotować taki zdrowy deser, potrzeba odpowiedniego sprzętu  Na przykład taki na jakim ja wykonałam jeden z przepisów na lody pochodzący z ksiązki (jak na zdjęciu). 

źródło Domowa Księgarnia

Ja swój kupiłam już jakiś czas temu, po dokładnym odpytaniu wszystkich znajomych vegeludków, co warto i za ile. Po domowym testowaniu, wiem już, że było warto, a do szykowania (nie tylko) lodów będzie to świetny sprzęt😉 

Poniżej informacja gdzie i za ile można zakupić  taki blender jak mój, czyli blender kielichowy ZELMER ZSB1400B (SB1000).


INFO gdzie kupić KSIĄZKĘ znajdziesz tu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek - Asia Olejarczyk

źródło:Wydawnictwo Dreams O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek to bardzo interesująca propozycja dla rodziców kilkulatków.  Autorka książki - Asia Olejarczyk - w przystępny i bardzo przyjazny sposób porusza tematy związane z miłością, okazywaniem uczuć, seksualnością człowieka oraz różnicami pomiędzy kobietami i mężczyznami.

Ekspozycja - Remigiusz Mróz

Ekspozycja jest najnowszą powieścią sensacyjną, która wyszła spod pióra obiecującego, młodego pisarza o nazwisku Mróz. Jest też pierwszą częścią przygód piekielnie inteligentnego acz obcesowego komisarza Wiktora Forsta, który za dużo pije, za mało śpi, ale dużo główkuje. Bohater odrobinę irytujący, ale o wiele bardziej imponujący swoją wiedzą, oczytaniem i umiejętnością wyciągania wniosków.

Jeszcze się kiedyś spotkamy - Magdalena Witkiewicz

  O Magdalenie Witkiewicz usłyszałam już na samym początku prowadzenia bloga. Moja droga do zapoznania się z twórczością Magdaleny Witkiewicz była długa i dosyć kręta. Pólka z napisem „Literatura obyczajowa” zwykle jest przeze mnie omijana. Po roku pandemii poczułam, że pora zbliżyć się do tej półeczki. Potrzebowałam książki, która pomoże mi się odprężyć po bardzo trudnym i stresującym roku w moim życiu zawodowym.