Przejdź do głównej zawartości

Gra pozorów - Joanna Opiat-Bojarska

Gra pozorów to ósma książka w dorobku Joanny Opiat – Bojarskiej. Naszpikowany zwrotami akcji, najnowszy kryminał tej polskiej pisarki właśnie trafia do księgarń.

Główną postacią książki jest Aleksandra Wilk, psycholog kliniczny i biegły sądowy, która dowiaduje się, że zniknęła na siedem dni i w ogóle tego nie pamięta. Bombardowana pytaniami o swoje zaginięcie Aleksandra postanawia rozwikłać zagadkę tajemniczego tygodnia w swoim życiu.



Dodatkowymi problemami dla Aleksandry są tajemnicze smsy z pogróżkami, które wysyła jej nieznany nadawca. Prześladowca grozi pani doktor i jej rodzinie śmiercią, jeśli ta nie spełni jego żądań.

Kobieta postanawia podjąć grę z szantażystą. Popada tym samym w paranoję podejrzeń. Nie ufa nikomu, ani rodzinie, ani współpracownikom. Stara się mylić tropy policji, która usilnie próbuje wyjaśnić jej zaginięcie.  W tej zagmatwanej sytuacji prawie nikt nie jest tym za kogo się podaje i prawie nikt nie ma czystych intencji. Jednak zdesperowana kobieta nie odpuszcza.

Joanna Opiat – Bojarska napisała kryminał trzymający w napięciu i przepełniony zwrotami akcji. Przez cała lekturę będziecie zdawać sobie wiele pytań, lecz nie liczcie na to, że wytypujecie prawidłowe odpowiedzi…

Gra pozorów to ciekawie skonstruowana historia, w której nic nie jest oczywiste, ani proste do wydedukowania. Książka sprawi dużą przyjemność wielbicielom naprawdę dobrych kryminałów. Znajdą w niej wszystko, co ważne dla tego rodzaju opowieści – tajemnicę, niejednoznaczne postaci, grozę, napięcie, zaskakujące zmiany i dobre zakończenie.



Bardzo dziękuję Regałowi Nowośći za egzemplarz recenzencki książki.





Joanna Opiat - Bojarska – popularna autorka powieści kryminalnych. Wydała między innymi: Klub Wrednych Matek, Słodkich snów, Anno, Zaufaj mi, Anno.

Komentarze

  1. Ósma książka?! Kurczę, a ja o tej autorce jeszcze nie słyszałam :( Już kolejna pochwalna recenzja "Gry pozorów" - mam nadzieję, że lepsza od Mroza, bo "Ekspozycja" była jak dla mnie... hm.. przesadzona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ósma książka i moje pierwsze zetknięcie z twórczością tej autorki. Na szczęście bardzo udane. Co do "Ekspozycji" to znajdziesz na blogu tekst, w którym piszę, co myślę, o tej książce :)

      Usuń
    2. Widzę tylko recenzję "Kasacji" - tego akurat nie czytałam. Na Spiżarni jest tekst o "Ekspozycji", ale ja się rozprawiłam dość konkretnie z tą książką ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej autorce, a na tak dobry kryminał to się chyba skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że miałam obawy. Na szczęście nastąpiło pozytywne zaskoczenie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek - Asia Olejarczyk

źródło:Wydawnictwo Dreams O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek to bardzo interesująca propozycja dla rodziców kilkulatków.  Autorka książki - Asia Olejarczyk - w przystępny i bardzo przyjazny sposób porusza tematy związane z miłością, okazywaniem uczuć, seksualnością człowieka oraz różnicami pomiędzy kobietami i mężczyznami.

Ekspozycja - Remigiusz Mróz

Ekspozycja jest najnowszą powieścią sensacyjną, która wyszła spod pióra obiecującego, młodego pisarza o nazwisku Mróz. Jest też pierwszą częścią przygód piekielnie inteligentnego acz obcesowego komisarza Wiktora Forsta, który za dużo pije, za mało śpi, ale dużo główkuje. Bohater odrobinę irytujący, ale o wiele bardziej imponujący swoją wiedzą, oczytaniem i umiejętnością wyciągania wniosków.

Jeszcze się kiedyś spotkamy - Magdalena Witkiewicz

  O Magdalenie Witkiewicz usłyszałam już na samym początku prowadzenia bloga. Moja droga do zapoznania się z twórczością Magdaleny Witkiewicz była długa i dosyć kręta. Pólka z napisem „Literatura obyczajowa” zwykle jest przeze mnie omijana. Po roku pandemii poczułam, że pora zbliżyć się do tej półeczki. Potrzebowałam książki, która pomoże mi się odprężyć po bardzo trudnym i stresującym roku w moim życiu zawodowym.