Przejdź do głównej zawartości

Apetyt na życie - Mary Simses

Apetyt na życie to historia trzydziestokilkuletniej Ellen, która związana obietnicą wykonania ostatniej woli, udaje się do małej miejscowości, z której, ponad pięćdziesiąt lat wcześniej, wyjechała jej babka.

Ellen ma dostarczyć list pewnemu człowiekowi, który, kiedyś, był bardzo bliską osobą dla jej babki. Jak łatwo się domyślić, główna bohaterka nie jest zachwycona perspektywą spędzenia kilku dni na głębokiej, amerykańskiej prowincji, Wszystko, co robi, robi przez wzgląd na ukochaną babcię.



W trakcie poszukiwań tajemniczego adresata listu, przekonuje się, że jej babka była bardziej tajemniczą i zagadkową osobą, niż mogłaby w ogóle przypuszczać. Zaintrygowana przeszłością starszej pani postanawia zostać w miasteczku nieco dłużej…

Apetyt na życie to ciekawa propozycja na lekturę podczas letniego urlopu. Choć fabuła okazuje się nieco schematyczna, a pewne wątki przypominają mi zdarzenia i okoliczności z innych powieści dla kobiet, to warto tej książce poświęcić kilka chwil. Zafunduje Wam kilka godzin relaksu i uśmiechu. Mimo, że ja oczekiwałam od tej historii czegoś więcej, to Wam ją polecam – choćby dla poprawy humoru.


Bardzo dziękuję Wydawnictwu Prószyński i S-ka za egzemplarz książki do recenzji.





Mary Simses – z wykształcenia prawniczka. Pisze dla przyjemności.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek - Asia Olejarczyk

źródło:Wydawnictwo Dreams O dziewczynkach i chłopcach dla chłopców i dziewczynek to bardzo interesująca propozycja dla rodziców kilkulatków.  Autorka książki - Asia Olejarczyk - w przystępny i bardzo przyjazny sposób porusza tematy związane z miłością, okazywaniem uczuć, seksualnością człowieka oraz różnicami pomiędzy kobietami i mężczyznami.

Ekspozycja - Remigiusz Mróz

Ekspozycja jest najnowszą powieścią sensacyjną, która wyszła spod pióra obiecującego, młodego pisarza o nazwisku Mróz. Jest też pierwszą częścią przygód piekielnie inteligentnego acz obcesowego komisarza Wiktora Forsta, który za dużo pije, za mało śpi, ale dużo główkuje. Bohater odrobinę irytujący, ale o wiele bardziej imponujący swoją wiedzą, oczytaniem i umiejętnością wyciągania wniosków.

Jeszcze się kiedyś spotkamy - Magdalena Witkiewicz

  O Magdalenie Witkiewicz usłyszałam już na samym początku prowadzenia bloga. Moja droga do zapoznania się z twórczością Magdaleny Witkiewicz była długa i dosyć kręta. Pólka z napisem „Literatura obyczajowa” zwykle jest przeze mnie omijana. Po roku pandemii poczułam, że pora zbliżyć się do tej półeczki. Potrzebowałam książki, która pomoże mi się odprężyć po bardzo trudnym i stresującym roku w moim życiu zawodowym.